Miasto:
Warszawa
Data publikacji:
2023-09-12
Tryb pracy:
Praca stacjonarna
Praca hybrydowa
Praca zdalna
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Opis stanowiska
- Współtworzenie strategii rozwoju produktów w mediach społecznościowych (branża: e-commerce).
- Budowanie świadomości marki, zaangażowania odbiorców i sprzedaży w SM
- Tworzenie angażujących treści.
- Przygotowywanie założeń kampanii reklamowych w social mediach spójnych z pozostałymi działaniami marketingowymi.
- Moderowanie dyskusji i aktywizowanie użytkowników.
- Udział w procesie tworzenia lejka sprzedażowego.
- Koordynacja procesu promocji treści w ramach wszystkich produktów Grupy ZPR Media.
- Analiza i raportowanie wyników prowadzonych działań. Wyciąganie wniosków i przygotowywanie cyklicznych rekomendacji.
Wymagania
- Doświadczenie w pracy na stanowisku specjalisty social media (lub podobnym) w branży e-commerce.
- Doświadczenie w pracy przy projektach SM na platformach Facebook, TikTok, Instagram i inne.
- Ekspercka wiedza z zakresu zasad funkcjonowania profili SM z branży ecommerce.
- Kreatywność i lekkie pióro.
- Znajomość nowoczesnych narzędzi wspomagających pracę w SM.
- Umiejętność raportowania i wyciągania wniosków z danych analitycznych.
- Umiejętność opracowywania i weryfikowania KPI.
- Wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne.
Mile widziane
- Znajomość branży wydawniczej / rynku książki.
Oferujemy
- Pracę w czołowej polskiej Grupie Mediowej o ogólnopolskim zasięgu
- Dostęp do platformy z nauką języka angielskiego e-tutor
- Możliwość korzystania z prywatnej opieki zdrowotnej oraz pakietu Multisport na preferencyjnych warunkach
- Udział w szkoleniach podnoszących kompetencje, finansowanych przez pracodawcę - wybierasz samodzielnie
- Dofinansowanie do studiów w ramach wewnętrznego programu EDULAB
- Programy lojalnościowe oraz zniżki do sklepów i usług naszych partnerów biznesowych
- Realną możliwość rozwoju w strukturach firmy, prowadzimy rekrutacje wewnętrzne
O nas
Jesteśmy jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm medialnych w Polsce. Z liczbą ponad 17 milionów użytkowników miesięcznie znajdujemy się w gronie największych wydawców serwisów internetowych. Stale inwestujemy w rozwój nowoczesnych technologii. W portfolio wydawniczym naszej grupy, oprócz serwisów internetowych o charakterze informacyjno-publicystycznym, znajdują się również serwisy tematyczne, tytuły prasowe i stacje radiowe. Prowadzimy działalność eventową oraz skrojone na miarę usługi dla biznesu.