Miasto:
Kraków
Data publikacji:
2023-05-24
Tryb pracy:
Praca hybrydowa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Opis stanowiska
- dostarczanie jakościowych newsów i ważnych informacji dla serwisów internetowych Grupy ZPR Media w całej Polsce
- tworzenie jakościowych treści z potencjałem w wyszukiwarkach internetowych
- aktywne badanie zainteresowań użytkowników z wykorzystaniem profesjonalnych narzędzi
- bycie na bieżąco z najnowszą wiedzą z obszaru SEO i social mediów
- raportowanie efektów pracy z wykorzystaniem narzędzi analitycznych
- rozwijanie produktów internetowych Grupy ZPR zgodnie z wypracowaną wspólnie strategią
Wymagania
- doświadczenie w pracy dziennikarskiej, blogerskiej lub copywritterskiej
- rozumienie jak działają internetowe media informacyjne
- umiejętność pisania i optymalizacji tekstów newsowych
- bardzo dobra, praktyczna znajomości zasad pozycjonowania treści
- doświadczenie w prowadzeniu kanałów w social mediach
- umiejętność wyciągania wniosków z danych analitycznych
Mile widziane
- doświadczenie w pracy z serwisami informacyjnymi będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
- pracę w czołowej polskiej Grupie Mediowej o ogólnopolskim zasięgu
- udział w dużym projekcie digital
- narzędzia i wiedzę, potrzebną w pracy nowoczesnego dziennikarza
- pracę w nowoczesnym, multidyscyplinarnym zespole managerów i specjalistów
- możliwość wpływania na strategię firmy oraz rozwój produktów
- dostęp do platformy z nauką języka angielskiego e-tutor
- możliwość korzystania z prywatnej opieki zdrowotnej oraz pakietu Multisport na preferencyjnych warunkach
- możliwość udziału w szkoleniach podnoszących kompetencje, finansowanych przez pracodawcę - wybierasz samodzielnie
- dofinansowanie do studiów w ramach wewnętrznego programu EDULAB
- programy lojalnościowe oraz zniżki do sklepów i usług naszych partnerów biznesowych
- realną możliwość rozwoju w strukturach firmy, prowadzimy rekrutacje wewnętrzne
- przyjemną atmosferę pracy, którą tworzą bardzo kreatywni ludzie
O nas
Jesteśmy jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm medialnych w Polsce. Z liczbą ponad 15 milionów użytkowników miesięcznie znajdujemy się w gronie największych wydawców serwisów internetowych. Stale inwestujemy w rozwój nowoczesnych technologii. W portfolio wydawniczym naszej grupy, oprócz serwisów internetowych o charakterze informacyjno-publicystycznym, znajdują się również serwisy tematyczne, tytuły prasowe i stacje radiowe. Prowadzimy działalność eventową oraz skrojone na miarę usługi dla biznesu.