Miasto:
Warszawa
Data publikacji:
2023-05-15
Tryb pracy:
Praca stacjonarna
Praca hybrydowa
Praca zdalna
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę
Opis stanowiska
- przygotowywanie i wdrażanie strategii marketingowej w obszarze SEM
- realizowanie i nadzorowanie kampanii Google Ads i Taboola
- optymalizacja kampanii wg. wyznaczonych KPI
- testowanie nowych rozwiązań
- raportowanie wyników i analiza danych
- śledzenie aktualnych trendów
Wymagania
- roczne doświadczenie w zarządzaniu kampaniami Google Ads
- bardzo dobra znajomość systemu Google Ads i specyfiki tworzenia reklam w wyszukiwarkach
- umiejętność wyciągania wniosków i tworzenia rekomendacji
- znajomość trendów w obszarze marketingu internetowego
- zdolność do analizowania danych (ścieżki konwersji, zachowania użytkowników)
Mile widziane
- znajomość systemu Facebook Ads
Oferujemy
- pracę w czołowej polskiej Grupie Mediowej o ogólnopolskim zasięgu
- dostęp do platformy z nauką języka angielskiego e-tutor
- możliwość korzystania z prywatnej opieki zdrowotnej oraz pakietu Multisport na preferencyjnych warunkach
- udział w szkoleniach podnoszących kompetencje, finansowanych przez pracodawcę - wybierasz samodzielnie
- dofinansowanie do studiów w ramach wewnętrznego programu EDULAB
- programy lojalnościowe oraz zniżki do sklepów i usług naszych partnerów biznesowych
- realną możliwość rozwoju w strukturach firmy, prowadzimy rekrutacje wewnętrzne
- przyjemną atmosferę pracy, którą tworzą bardzo kreatywni ludzie
O nas
Jesteśmy jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm medialnych w Polsce. Z liczbą ponad 15 milionów użytkowników miesięcznie znajdujemy się w gronie największych wydawców serwisów internetowych. Stale inwestujemy w rozwój nowoczesnych technologii. W portfolio wydawniczym naszej grupy, oprócz serwisów internetowych o charakterze informacyjno-publicystycznym, znajdują się również serwisy tematyczne, tytuły prasowe i stacje radiowe. Prowadzimy działalność eventową oraz skrojone na miarę usługi dla biznesu.