„Super Express” zajął 2. miejsce w kategorii Prasa, a Radio ESKA – 3. w kategorii Radio w tegorocznym rankingu „TOP Marka” realizowanym przez „Press” i Instytut Monitorowania Mediów.
            
            
            
            Podstawą rankingu jest wskaźnik siły marki – to wielowymiarowe kryterium, które pozwala kompleksowo ocenić obecność brandów w mediach. Składają się na nie trzy elementy: liczba wzmianek o brandzie, zasięg tych publikacji (impact) oraz indeks sentymentu, czyli ocena emocjonalnego wydźwięku przekazu.
Siła marki „Super Expressu” została wyliczona na ponad 3 mln, co uplasowało dziennik na 2. miejscu, za „Gazetą Wyborczą” i przed „Przeglądem Sportowym”, Dziennikiem Gazetą Prawną” i „Newsweekiem”. W komentarzu analitycy podkreślają, że jednym z najważniejszych tematów minionego roku były wybory prezydenckie i w tym kontekście cytowane były newsy zdobywane przez redakcje prasowe. „Szeroko komentowano również debaty kandydatów, szczególnie pierwszą, zorganizowaną przez »Super Express« (…)” – czytamy w komentarzu w „Press”.
W rankingu ogólnym, wśród wszystkich badanych brandów (bez podziału na kategorie branżowe), „SE” zajął 24. miejsce wyprzedzając m.in. operatorów telekomunikacyjnych Plus i Orange, Amazona, Lidla, Toyotę i Allegro.
Wśród stacji radiowych Radio ESKA zajęła 3. miejsce z wynikiem blisko 2 mln, ustępując wyłącznie stacjom ogólnopolskim – Radiu ZET i RMF FM. ESKA wyprzedziła za to Polskie Radio 24 i TOK FM.
W rankingu ogólnym Radio ESKA uplasowało się na 43. miejscu.
Kontakt
Krzysztof Głowiński-Lubiak
PR Manager Grupy ZPR Media
kglowinski@grupazpr.pl
tel. 22 516-47-62