„Super Express” we współpracy z PZU rozpoczyna akcję edukacyjną „Back to school. Bezpieczni na rowerze z PZU”. Jej celem jest popularyzacja zasad bezpiecznego poruszania się w drodze do szkoły oraz zwiększenie świadomości wśród dzieci i rodziców.

Celem akcji jest popularyzacja zasad bezpiecznego poruszania się w drodze do szkoły oraz zwiększenie świadomości wśród dzieci i rodziców. Jej głównym elementem jest interaktywna strona internetowa www.se.pl/back-to-school-bezpieczni-na-rowerze-z-pzu, która wystartowała 1 września br. Są na niej publikowane materiały edukacyjne dotyczące bezpiecznego powrotu uczniów do szkoły. Zawierają wskazówki dla rodziców i dzieci związane z bezpiecznym korzystaniem z roweru. Stronę przygotowali Marek Feszczuk, graphic designer i Karol Gruszka, project manager z Działu Rozwoju Grupy ZPR Media.
W ramach współpracy z PZU zostały także przeprowadzone:
• cykl edukacyjny w „Super Expressie” – w okresie wakacyjnym ukazało się osiem pełnostronicowych artykułów prasowych oraz dwustronicowa rozkładówka. Treści były również promowane na portalu se.pl oraz w mediach społecznościowych dziennika.
• konkurs w Radiu ESKA – pod hasłem „Rozkręć się o poranku z Radiem ESKA” słuchacze mogli wygrać zestawy gadżetów rowerowych oraz nagrodę pieniężną w wysokości 1000 zł.
• sonda uliczna – przygotowana we współpracy z dziennikarzem Radia ESKA Matim Fuczyło, dotycząca opinii na temat bezpieczeństwa w drodze do szkoły.
Kontakt
Krzysztof Głowiński-Lubiak
PR Manager Grupy ZPR Media
kglowinski@grupazpr.pl
tel. 22 516-47-62